Tornagyakorlatok

Máris használ, és érzem az eredményét. Érzem, hogy sokkal jobban tudom uralni a testemet.

Anna ”

A gátizomtorna nagy előnye, hogy teljesen különbözik a megszokott tornagyakorlatoktól. Segítségével az izmok egyszerűen és kényelmesen formába hozhatók – megerőltetés nélkül! (Megígérjük, hogy meg sem fog izzadni!) Mivel a medencefenéki izmok mások számára láthatatlanok, senki nem fogja észrevenni, ha éppen edzi őket. A gyakorlatokat tehát bárhol végezheti: a buszon, a munkahelyén vagy kedvenc foteljában TV-nézés közben.

Látogasson el Corewellness.hu honlapunkra és ismerje meg Kari Bo gátizom- és testtartás karbanrató gyakorlatait!

A gátizomtorna kedvező hatásai

Ha stressz-inkontinenciával vagy kevert inkontinenciával küzd (tekintse meg a különböző típusokat bemutató részt), a gyakorlatok nagyon hasznosak lehetnek. A stressz-inkontinenciával küzdő emberek 70%-a javulást tapasztal állapotában. Ez azért van, mert a gyakorlatok erősítik a hólyag megtámasztásáért felelős izmokat, emellett pedig a hasat is feszesítik. A gyakorlatokhoz még különlegesen jó erőnlét sem szükséges. Még a hetven vagy nyolcvan év feletti nők is a tünetek enyhülését tapasztalhatják, ezért érdemes elkezdeni a tornát! Nagyon fontos azonban, hogy a tartós javulás érdekében a gyakorlatokat rendszeresen kell végezni.

Csatlakozzon Core Wellness programunkhoz!