Úgy tűnik, hogy az Ön tartózkodási helye <country>

A helyi információkat az adott TENA-oldalon találja

Küzdjön meg a szivárgással: végezzen Kegel-gyakorlatokat.

A gátizmok megerősítésével csökken az inkontinencia.
Egy nő az unokájával az ölében nevet egy pikniken

Ami valóban használ

A hólyagot a medencefenék izmai tartják a helyén. Amíg ezek az izmok megfelelő állapotban vannak, a vizeletürítés az akaratunknak megfelelően történik. A szivárgás akkor kezdődik, amikor ezek az izmok veszítenek a rugalmasságukból. Az inkontinencia kezelése során ezért az az egyik legfontosabb teendő, hogy megtanulja elkülöníteni és rendszeresen edzeni a gátizmait. A többi, a vizeletszivárgás féken tartását segítő módszerhez képest ez a leghatékonyabb. 

A láthatatlan edzés

Az a legnagyszerűbb a gátizomedzésben, más néven a Kegel-tornában, hogy bárhol, bármikor elvégezhető, mégsem veszi észre senki. Mindegy, hogy megbeszélésen, buszmegállóban vagy esti randevún ül-e, csak szorítania kell. Újra meg újra. A legnehezebb feladat azt észben tartani, hogy elvégezze a gyakorlatsort.

Gátizomtorna-gyakorlatok

Szorítson erősen, és küzdjön meg a vizeletszivárgással.

Két nő kocog vidáman egy erdei ösvényen

Élet a stresszinkontinenciával

„Sosem hittem volna, hogy a vizeletszivárgás bármiben is visszatarthat.”

Margit
60 éves

Egy kerékpárok mellett álló vidám középkorú nő felveszi a bukósisakját

Tippek és trükkök

Az inkontinenciától nem dől össze a világ – ne engedje, hogy a vizelettartási probléma bármiben is korlátozza Önt!

Két kerékpáros nő ül és pihen egy napfényes réten a füvön

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.