Úgy tűnik, hogy az Ön tartózkodási helye <country>

A helyi információkat az adott TENA-oldalon találja

Küzdjön meg a szivárgással: végezzen Kegel-gyakorlatokat.

A gátizmok megerősítésével csökken az inkontinencia.
Egy nő az unokájával az ölében nevet egy pikniken

Ami valóban használ

A hólyagot a medencefenék izmai tartják a helyén. Amíg ezek az izmok megfelelő állapotban vannak, a vizeletürítés az akaratunknak megfelelően történik. A szivárgás akkor kezdődik, amikor ezek az izmok veszítenek a rugalmasságukból. Az inkontinencia kezelése során ezért az az egyik legfontosabb teendő, hogy megtanulja elkülöníteni és rendszeresen edzeni a gátizmait. A többi, a vizeletszivárgás féken tartását segítő módszerhez képest ez a leghatékonyabb. 

A láthatatlan edzés

Az a legnagyszerűbb a gátizomedzésben, más néven a Kegel-tornában, hogy bárhol, bármikor elvégezhető, mégsem veszi észre senki. Mindegy, hogy megbeszélésen, buszmegállóban vagy esti randevún ül-e, csak szorítania kell. Újra meg újra. A legnehezebb feladat azt észben tartani, hogy elvégezze a gyakorlatsort.

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.