Termékfelhelyezési útmutató
Felhelyezési útmutatóinkból kiderül a termékek megfelelő alkalmazása és felhelyezése.
Ugrás a fő tartalomra
*
Egyes TENA termékek adott nemű felhasználóknak készültek, hogy a lehető legjobban figyelembe vegyék a férfi/női anatómiai adottságokat
Válassza ki azt a nemet, amelyikhez inkontinenciaterméket keres, hogy a legjobb egyéni találatokat kapja
*
Válassza ki a termékhasználat idejét
*
A felhasználó mobilitási szintjének ismerete segít abban, hogy olyan terméket válasszon neki, amelyiktől javul az életminősége.
Azok, akik képesek az önálló mosdóhasználatra, a fehérneműre hasonlító TENA Pants termékek használatával növelhetik önállóságukat.
A TENA Flexet ágyhoz kötött és mobilis felhasználók egyaránt használhatják. Ez a termék könnyen kezelhető, különböző méretekben kapható, és a legtöbb testalkattal viselhető.
*
A vizeletvesztés mennyisége segít a megfelelő nedvszívó képességű termék kiválasztásában.
A vizeletvesztés mértéke a végzett tevékenységektől és a napszaktól függően változhat.
A termék nedvszívó képessége a termékcsere gyakoriságától is függ.
A termékcserék száma egyénileg eltér, és a folyadékbevitel mennyiségétől, a székletinkontinenciától és a bőr érzékenységétől függ.
** Kérjük, válassza ki az összes kötelező szűrőt
Több mint 60 éves tapasztalattal háta mögött a TENA a világ vezető inkontinenciatermék-márkája*. Teljes körű választékot kínálunk nedvszívó termékekből, bőrápolási termékekből és digitális egészségügyi technológiai megoldásokból, amelyeket az egyének, a családtagok és az egészségügyi szakemberek igényeire szabtunk.
A TENA-val az Essity élen jár az emberek méltóságát és életminőségét javító termékek és szolgáltatások fejlesztésében. Fokozott odafigyeléssel és minőségibb termékekkel törekszünk a fenntartható kontinenciagondozásra.
*Forrás: Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene (Felnőtt inkontinenciatermékek kiskereskedelmi forgalma, összes csatorna, RSP értékesítés, papír- és higiéniai termékek), 2024-es kiadás.
A TENA, az Essity márkája – egy nemzetközi piacvezető vállalat a higiénia és az egészségügy területén. Termékeinket, megoldásainkat és szolgáltatásainkat nap mint nap egymilliárd ember használja világszerte. Célunk, hogy felszámoljuk a jóllét útjában álló akadályokat a fogyasztók, a betegek, az ápolók, az ügyfelek és a társadalom érdekében. A vállalat mintegy 150 országban elérhető termékeinek értékesítése a világszerte ismert TENA és Tork márkákon kívül olyan, széles körben népszerű márkanevek alatt történik, mint például az Actimove, a Cutimed, a JOBST, a Knix, a Leukoplast, a Libero, a Libresse, a Lotus, a ModiBodi, a Nosotras, a Saba, a Tempo, a TOM Organic és a Zewa. 2024-ben az Essity nettó árbevétele mintegy 146 milliárd svéd korona (13 milliárd euró) volt, és 36 000 fő állt az alkalmazásában. Az Essity székhelye Stockholmban található; a vállalatot jegyzik a stockholmi Nasdaq tőzsdén. További információk: essity.com.