Ugrás a fő tartalomra
A TENA ProSkin sampon és tusfürdő az idősek sérülékeny bőréhez készült kettős hatású tisztító gél és hajkondicionáló sampon egyben. Friss illatú, kímélő formulája használat után felfrissíti és tisztává varázsolja a bőrt. A B5-provitaminnak köszönhetően a haj könnyen kifésülhető lesz. Használja a napi tisztálkodási rutin részeként a test tisztítására és hajmosásra, majd vízzel öblítse le.
A TENA ProSkin sampon és tusfürdő az idősek sérülékeny bőréhez készült kettős hatású tisztító gél és hajkondicionáló sampon egyben. Friss illatú, kímélő formulája használat után felfrissíti és tisztává varázsolja a bőrt. A B5-provitaminnak köszönhetően a haj könnyen kifésülhető lesz. Használja a napi tisztálkodási rutin részeként a test tisztítására és hajmosásra, majd vízzel öblítse le.
Termék | Cikkszám | Mennyiség/űrtartalom | Darab | Csomag/tok |
---|---|---|---|---|
TENA ProSkin sampon és tusfürdő | 1208 | 500ml | 1 | 10 |
Mennyiség/űrtartalom: 500ml
Csomagméret: 1
Szállítási egység: 10
Több mint 60 éves tapasztalattal háta mögött a TENA a világ vezető inkontinenciatermék-márkája*. Teljes körű választékot kínálunk nedvszívó termékekből, bőrápolási termékekből és digitális egészségügyi technológiai megoldásokból, amelyeket az egyének, a családtagok és az egészségügyi szakemberek igényeire szabtunk.
A TENA-val az Essity élen jár az emberek méltóságát és életminőségét javító termékek és szolgáltatások fejlesztésében. Fokozott odafigyeléssel és minőségibb termékekkel törekszünk a fenntartható kontinenciagondozásra.
*Forrás: Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene (Felnőtt inkontinenciatermékek kiskereskedelmi forgalma, összes csatorna, RSP értékesítés, papír- és higiéniai termékek), 2024-es kiadás.
A TENA, az Essity márkája – egy nemzetközi piacvezető vállalat a higiénia és az egészségügy területén. Termékeinket, megoldásainkat és szolgáltatásainkat nap mint nap egymilliárd ember használja világszerte. Célunk, hogy felszámoljuk a jóllét útjában álló akadályokat a fogyasztók, a betegek, az ápolók, az ügyfelek és a társadalom érdekében. A vállalat mintegy 150 országban elérhető termékeinek értékesítése a világszerte ismert TENA és Tork márkákon kívül olyan, széles körben népszerű márkanevek alatt történik, mint például az Actimove, a Cutimed, a JOBST, a Knix, a Leukoplast, a Libero, a Libresse, a Lotus, a ModiBodi, a Nosotras, a Saba, a Tempo, a TOM Organic és a Zewa. 2024-ben az Essity nettó árbevétele mintegy 146 milliárd svéd korona (13 milliárd euró) volt, és 36 000 fő állt az alkalmazásában. Az Essity székhelye Stockholmban található; a vállalatot jegyzik a stockholmi Nasdaq tőzsdén. További információk: essity.com.