Ugrás a fő tartalomra
A TENA Men Level 2 betét férfiaknak készült inkontinenciatermék, amely hármas védelmet biztosít a szivárgás, a kellemetlen szagok és a nedvesség ellen enyhe- és középsúlyos vizeletvesztés esetén. A diszkrét férfi betét mindössze 4 mm vastag, és az anatómiai formát követő, kényelmes, kehely alakú formát kapott. Kényelmes és diszkrét módon egyenként csomagolva kerül forgalomba. A férfi betétet viselve az irodában, az edzőteremben vagy egy esti buli során is megőrizheti magabiztosságát, és a helyzet ura maradhat. Rögzítse a fehérneműjéhez a rajta lévő ragasztócsíkkal – utána pedig meg is feledkezhet róla.
A TENA Men Level 2 betét férfiaknak készült inkontinenciatermék, amely hármas védelmet biztosít a szivárgás, a kellemetlen szagok és a nedvesség ellen enyhe- és középsúlyos vizeletvesztés esetén. A diszkrét férfi betét mindössze 4 mm vastag, és az anatómiai formát követő, kényelmes, kehely alakú formát kapott. Kényelmes és diszkrét módon egyenként csomagolva kerül forgalomba. A férfi betétet viselve az irodában, az edzőteremben vagy egy esti buli során is megőrizheti magabiztosságát, és a helyzet ura maradhat. Rögzítse a fehérneműjéhez a rajta lévő ragasztócsíkkal – utána pedig meg is feledkezhet róla.
Termék | Cikkszám | Nedvszívó képesség értéke | Darab | Csomag/tok |
---|---|---|---|---|
TENA MEN Level 2 férfi betét | Inkontinenciabetét | 750706 |
|
20 | 120 |
Enyhe vizeletvesztés elleni inkontinenciabetétek férfiaknak
A legnagyobb nedvszívó képességű férfi betét a portf...
Csomagméret: 20
Szállítási egység: 6
Több mint 60 éves tapasztalattal háta mögött a TENA a világ vezető inkontinenciatermék-márkája*. Teljes körű választékot kínálunk nedvszívó termékekből, bőrápolási termékekből és digitális egészségügyi technológiai megoldásokból, amelyeket az egyének, a családtagok és az egészségügyi szakemberek igényeire szabtunk.
A TENA-val az Essity élen jár az emberek méltóságát és életminőségét javító termékek és szolgáltatások fejlesztésében. Fokozott odafigyeléssel és minőségibb termékekkel törekszünk a fenntartható kontinenciagondozásra.
*Forrás: Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene (Felnőtt inkontinenciatermékek kiskereskedelmi forgalma, összes csatorna, RSP értékesítés, papír- és higiéniai termékek), 2024-es kiadás.
A TENA, az Essity márkája – egy nemzetközi piacvezető vállalat a higiénia és az egészségügy területén. Termékeinket, megoldásainkat és szolgáltatásainkat nap mint nap egymilliárd ember használja világszerte. Célunk, hogy felszámoljuk a jóllét útjában álló akadályokat a fogyasztók, a betegek, az ápolók, az ügyfelek és a társadalom érdekében. A vállalat mintegy 150 országban elérhető termékeinek értékesítése a világszerte ismert TENA és Tork márkákon kívül olyan, széles körben népszerű márkanevek alatt történik, mint például az Actimove, a Cutimed, a JOBST, a Knix, a Leukoplast, a Libero, a Libresse, a Lotus, a ModiBodi, a Nosotras, a Saba, a Tempo, a TOM Organic és a Zewa. 2024-ben az Essity nettó árbevétele mintegy 146 milliárd svéd korona (13 milliárd euró) volt, és 36 000 fő állt az alkalmazásában. Az Essity székhelye Stockholmban található; a vállalatot jegyzik a stockholmi Nasdaq tőzsdén. További információk: essity.com.